Analiză. Piaţa de retail alimentar în 2022, o radiografie în profunzime: Românii au cheltuit 21,6 mld. euro în offline şi 442 mil. euro în online. Vânzările din mediul virtual cresc de două ori mai repede decât cele din magazinele fizice
♦ Piaţa totală de retail alimentar din România, ce depăşeşte uşor 22 miliarde de euro, este de peste trei ori mai mică decât cea din Polonia, cea mai dezvoltată economie din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF SPECIAL. Top 100 companii antreprenoriale, prima ediţie. Ce nu ştii despre antreprenorii români?
- Care sunt cele mai mari 100 companii antreprenoriale româneşti, cine sunt acţionarii şi ce cifre au în spate? ZF lansează astăzi prima ediţie a unui anuar dedicat exclusiv businessului antreprenorial românesc care are ca punct de pornire compania şi rezul
- Sorin Pâslaru, ZF. Top 100 companii antreprenoriale: Există capacitate financiară la marile firme antreprenoriale pentru a susţine cercetarea şi producţia prin investiţii pe termen lung. E timpul să treacă la inovaţie
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Banca austriacă Raiffeisen renunţă la planul de swap de active cu miliardarul rus Oleg Deripaska