Analiză. Piaţa de retail alimentar în 2022, o radiografie în profunzime: Românii au cheltuit 21,6 mld. euro în offline şi 442 mil. euro în online. Vânzările din mediul virtual cresc de două ori mai repede decât cele din magazinele fizice
♦ Piaţa totală de retail alimentar din România, ce depăşeşte uşor 22 miliarde de euro, este de peste trei ori mai mică decât cea din Polonia, cea mai dezvoltată economie din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Industria prelucrătoare în cifre
- De ce preferă maghiarii să muncească în industria HoReCa din Austria
- INTERVIU. De unde provin puiul şi cartofii de la KFC? Bogdan Cheţa, Sphera Group: Peste 95% din carnea de pui vine din România, pe când cartofii sunt din import. Dezvoltăm însă un parteneriat local care ar putea să ne asigure 100% cantitatea necesară
- Expur, producătorul Untdelemnului de la Bunica, a raportat un profit net de 76 mil. lei, revenind după pierderi în anul anterior
- Mesaj sumbru de la unul dintre cei mai mari jucători din agrobusiness: Cătălin Grigoriu, Moldova Farming: A explodat numărul insolvenţelor, iar indicatorii financiari ai jucătorilor din piaţa noastră, atât fermieri, cât şi distribuitori, sunt la nivelul d