Analiză. Cum a evoluat consumul în ultimii doi ani: Brandurile au pierdut cotă de piaţă pe toate segmentele de preţ. Câştigătorii, mărcile private, atât cele premium, cât şi cele budget. Ultimii doi ani au fost marcaţi de pandemie, de războiul din Ucraina şi de inflaţia galopantă, care a ajuns în momentele de vârf la peste 16%

♦ Într-un fel sau altul, toţi aceşti factori şi-au pus amprenta asupra comportamentului de consum. În ultimii doi ani, mai exact de la jumătatea lui 2021 şi până la finalul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.