Analiză. Care sunt segmentele din FMCG unde mărcile private au mâncat cel mai mult din vânzări? La hrana pentru animale, au aproape jumătate din piaţă, iar la semipreparate, o treime. Mărcile dezvoltate de retailerii alimentari câştigă tot mai mult teren în ultima perioadă, dat fiind că inflaţia îi face pe români să fie mai chibzuiţi
♦ Aceste articole ce poartă mărci precum Pilos, Tex, K-Classic sau Gusturi Româneşti au preţuri cu până la 30% mai mici decât brandurile consacrate. Mărcile private ale...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Banca austriacă Raiffeisen renunţă la planul de swap de active cu miliardarul rus Oleg Deripaska
- Antreprenori locali. Distribuitorul de băuturi Amigo&Intercost a avut afaceri cu 7% mai mari în 2023, la 560 mil. lei
- Afaceri de la zero. Pariu pe România. Familia Jitariu s-a întors în ţară după şapte ani petrecuţi în Italia şi a pariat pe Crama Jitar, care produce 5.000 de sticle de vin anual
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse, fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Business sportiv. Dedeman, Lidl şi Dr. Max, în lupta pentru acelaşi trofeu. Unele dintre cele mai mari companii din România concurează pe terenul de fotbal, unde miza este cupa Campionatului de Fotbal Corporatist. „Pe teren, nu contează că eşti CEO sau şo