Analiză. Care sunt segmentele din FMCG unde mărcile private au mâncat cel mai mult din vânzări? La hrana pentru animale, au aproape jumătate din piaţă, iar la semipreparate, o treime. Mărcile dezvoltate de retailerii alimentari câştigă tot mai mult teren în ultima perioadă, dat fiind că inflaţia îi face pe români să fie mai chibzuiţi
♦ Aceste articole ce poartă mărci precum Pilos, Tex, K-Classic sau Gusturi Româneşti au preţuri cu până la 30% mai mici decât brandurile consacrate. Mărcile private ale...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mega Image aruncă mănuşa: Retailerul a lansat un nou concept de magazin pentru a se bate mai agresiv cu polonezii de la Froo se extind puternic. Cu ce vine nou? GALERIE FOTO
- Carrefour lansează prima cooperativă bio în comuna Conteşti, judeţul Dâmboviţa, unde se produc, pe zece hectare de teren, dovlecei, zucchini, ardei şi vinete bio
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Mobilă. Accent pe premium şi modern
- Cărtureşti devine brand ancoră în proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, dezvoltat de Grupul Iulius, unde va deschide cea mai mare librărie din ţară, cu o suprafaţă de 2.500 mp
- Grupul PetStar obţine 50 mil. euro de la UniCredit pentru răscumpărarea unui pachet minoritar de acţiuni de la fondul de investiţii AMC Capital şi extinderea afacerii