Raport: grupul eMAG a avut în anul fiscal 2023, încheiat în martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4%, cu o pierdere de 63 mil. dolari. eMAG are un potenţial important de creştere în faţă, cu o rată medie de creştere anuală a retailului online estimată pentru România la 12% până în 2026, conform raportului anual al Prosus, acţionarul majoritar al grupului

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România, dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.