Alexandru Balaci, CEO Mokka România: Piaţa produselor de lux trece printr-o schimbare radicală, generate de obiceiurile de consum al GenZ. Solutiile de tip ”buy now, pay later” devin o necesitate pentru retailerii

Piaţa globală a produselor de lux trece printr-o schimbare radicală pe măsură ce este obligată să se adapteze obiceiurilor de consum ale Generaţiei Z (tineri născuţi între 1995 şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.