Cât de digitalizate sunt micile companii din România? Doar 53% dintre IMM-uri au un nivel de digitalizare de bază, sub media UE
♦ Micile companii se uită la investiţii în tehnologii şi instrumente atunci când vine vorba de digitalizare, pe când companiile mijocii sunt mult mai atente la dezvoltarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cât de importanţi sunt micii antreprenori în economia locală? În România, există doar 49 de IMM-uri la mia de locuitori, sub media europeană de 58 de companii de tip IMM
- Preşedintele Nicuşor Dan s-a întâlnit ieri la Palatul Cotroceni cu reprezentanţii principalelor organizaţii din mediul de afaceri
- ZF Live. Roxana Epure, managing partner, NextUp. Schimbarea constantă a legislaţiei fiscale, principala piedică în calea antreprenorilor: fără predictibilitate, investiţiile nu pot fi planificate
- România şi ţările din regiune pot scrie viitorul economic al CEE. Europa Centrală şi de Est poate deveni un nou centru de putere economică. „Să facem comerţul internaţional măreţ din nou.“ „Nu vrem să fugim în Europa de Vest.“
- Dan Şucu, preşedintele Confederaţiei Patronale Concordia, mesaj adresat preşedintelui Nicuşor Dan: Nimeni nu are două şanse pentru prima impresie