Analiză ZF. Românii au cumpărat în 2022 mai puţin gel de duş, dar au cheltuit mai mult: inflaţia a săltat vânzările cu 8,4%, deşi în volum a existat un minus de 2%

♦ Concurenţa este foarte strânsă la vârful pieţei, unde patru branduri se luptă pentru supremaţie, e vorba despre Nivea, Palmolive, Dove şi Fa, fiecare cu o cotă de piaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.