În anul crizei aviatice, companiile de handling de pe aeroportul Otopeni au avut încasări cu 30% mai mari, însă numărul angajaţilor se menţine sub nivelul prepandemic

♦  Pe aeroportul Otopeni activează patru companii de handling, anume Globe Ground România, Menzies Aviation România, Romanian Airport Services şi Uplift Airport Services....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.