Vânzările Carrefour au crescut cu 11,5% în S1, cel mai bun ritm din Europa, dar avansul e susţinut în bună parte de inflaţie şi de expansiune. Grupul francez are cu 28 de magazine mai mult decât avea la jumătatea lui 2022

♦  Inflaţia continuă să sară pragul de 10% după primele şase luni din acest an. Vânzările brute (cu TVA) ale Carrefour România au depăşit în primul se­mestru din acest...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.