Studiu: Anul trecut, românii au cheltuit online 2,6 mld.euro pe haine şi încălţăminte, iar 146 mil.euro pe mâncare. ”Doar 45% dintre cei cu acces la Internet plasează o comandă online. Piaţa va creşte crească spectaculos şi în 2025 peste 54% dintre români vor face comenzi online”
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care maim ult de jumătate reprezintă îmbrăcăminte şi electronice, potrivit datelor raportului eBook...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul finlandez Hesburger intră pe piaţa locală cu un restaurant la Râmnicu Vâlcea şi vrea zece localuri în primul an
- Exclusiv ZF Corporate Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar: Zona de panificaţie este o industrie care joacă româneşte, dar poate deveni un exportator masiv
- Business sportiv. Câte echipamente sportive exportă România? Sub 0,1% din valoarea exporturilor din 2023 a fost generată de articolele şi echipamentele sportive
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Mesajul „moştenitoarei“ imperiului Transavia: Intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare. „Este responsabilitatea mea să duc mai departe ce a făcut tatăl meu.“
- O dronă care filmează grâul şi porumbul porneşte de la 1.000 de euro, pe când o dronă care aplică îngrăşămintele în câmp ajunge la 15.000 de euro