Orange România a înregistrat afaceri de 377 mil. euro în trim. 2, mai mici cu 1%, pe fondul reducerii tarifelor de interconectare şi al scăderii cererii în unele segmente de piaţă. Vânzările de echipamente au fost mai mari, la fel şi cele de servicii din zonele acoperite cu fibră optică

  ♦ Orange a avut în Europa Centrală (România, Slovacia şi Rep. Moldova) în primul semestru un profit operaţional de 326 mil. euro la afaceri de 1,117 mld. euro. Orange,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.