Studiu de caz. Cum a ajuns Vâlcea, „capitala“ retailului românesc? Trei reţele originare din judeţ, cu peste 200 de magazine şi afaceri de 1 mld. lei, au ţinut străinii la distanţă. Annabella, Diana şi Euromarket sunt trei dintre cei mai puternici retaileri independenţi din România după cifra de afaceri şi după numărul de magazine

♦ Toţi sunt originari din Vâlcea, un judeţ unde marile reţele de comerţ modern nu au reuşit să pătrundă  ♦ La începutul verii, în Vâlcea erau doar puţin peste 30 de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.