Românii folosesc în medie 15% din bugetul lunar rezervat alimentelor pentru a cumpăra fructe şi legume. Freshful by eMAG: Am vândut anul acesta 700 de tone de fructe şi legume, de 3 ori mai mult faţă de 2022
Românii folosesc în medie 15% din bugetul lunar pentru alimente pentru a cumpăra fructe şi legume, interesul lor pentru această categorie de produse fiind în creştere, potrivit datelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Anuar ZF. Top 100 de companii antreprenoriale. Ce puteţi citi?
- Antreprenori locali. Producătorul de ambalaje Electric din Focşani are o creştere de 58% în T1. „Pentru a doua fabrică, unde vom produce saci menajeri, proiectarea este aproape gata“
- ZF/FirstBank Lecţii de Business. Mesajul „moştenitoarei“ imperiului Transavia. Theodora Popa-Liteanu, vicepreşedintele grupului: Intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare. Este responsabilitatea mea să duc mai departe ce a făcut tatăl meu
- Un nou miliardar printre comercianţii de cereale. Familia Mergeani a făcut 1,2 mld. lei cu traderul Cereale Colect Distribution, plus 40%, şi anul acesta investeşte într-un nou siloz de cereale aproape de portul Constanţa
- Importatorul lactatelor Sole Mizo şi-a redus cu 5% cifra de afaceri, la 167 mil. Lei