Cătălin Pozdarie, Hervis: Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat. Interesul general pentru consumul material a scăzut, oamenii vor experienţe şi vacanţe
♦ Hervis este unul dintre cei mai mari retaileri de echipamente sportive din România ♦ Compania a obţinut în 2022 afaceri de 352 milioane lei, după o creştere de 17% faţă de anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fuchs Condimente, companie care derulează o investiţie de 14 mil. euro: 2024 nu promite să aducă schimbări în tendinţele de consum şi inflaţie, cu excepţia creşterii private label
- Bartosz Kwiatkowski, Enterprise Investors: Antreprenorii din regiune vor să fie lideri acasă, dar se feresc iasă dincolo de graniţe. De-asta ne uităm cu mare interes la IT, unde există potenţial pentru expansiune globală
- Inflaţia din economiile est-europene a primit forţe proaspete şi a reînceput să urce. Banca centrală a Poloniei şi-a luat gândul de la a reduce dobânzile anul acesta. Colegele din Ungaria şi Cehia vor frâna scăderile
- ZF Retail Summit 2024. „Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum“. România rămâne o destinaţie atractivă pentru investitorii străini. Piaţa locală este într-un moment de evoluţie, există
- Grafic: Top 20 companii cu capital american dupa cifra de afaceri în 2022