Antreprenori locali. În era magazinelor de discount şi proximitate. Hipermarketurile româneşti La Cocoş au ajuns la afaceri de 713 mil. lei, plus 30%. Compania a deschis al treilea magazin pe suprafaţă mare în toamna lui 2022
♦ Retailerul autohton este cunoscut pentru politica preţurilor mic i ♦ Investiţia iniţială într-un astfel de spaţiu este de 4-5 mil. euro ♦ Compania are trei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail Summit 2024. Tiberiu Dăneţiu, Auchan: Tehnologia vine să susţină angajaţii în activitate, nu să-i înlocuiască
- Marius Gavrea, ING Bank: Creditarea este o provocare în agribusiness, influenţată atât de riscurile de piaţă generate de conflictele aflate în desfăşurare, cât şi de riscurile climatice şi legislative
- ZF Retail Summit 2024. Edvin Abdulachim, Altex România: Am continuat investiţiile, numai anul acesta am deschis şapte magazine, dintre care cinci sunt în proprietate
- Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius: În ultimul deceniu, am fost dezvoltatorul cu cele mai mari investiţii pe real estate, de 1,2 miliarde de euro, iar în pipeline avem alte 1,3 miliarde euro
- Adrian Ariciu, CEO, Metro România: HoReCA are între 25% şi 30% creştere de preţuri în meniu şi nu este din cauza preţurilor de la noi. Ce vindem noi azi în HoReCa este sub preţurile de anul trecut