Vrancart: „Scăderea cererii ca urmare a scăderii puterii de cumpărare, asigurarea finanţării proiectelor de investiţii şi lipsa personalului calificat sunt cele mai mari provocări“

♦ Vrancart a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 526 de milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent, iar pentru 2023 compania estimează atingerea pragului de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.