Sorin Stanciu, country manager pentru România la Raifeisen Digital Bank: Raiffeisen vine cu o nouă provocare pe piaţa bancară. Noua bancă digitală de sine stătătoare va încerca să crească numărul de clienţi şi să obţină acelaşi succes pe care l-a avut pe piaţa poloneză. Generaţia tânără şi segmentul de persoane fizice sunt ţintele principale

♦ „Raiffeisen Digital Bank este o bancă de sine stătătoare, care operează independent de Raiffeisen Bank, banca deja consacrată în România. Decizia de a opera cu un brand...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.