Producătorul Napolact: Reducerea adaosului comercial la alimente nu reprezintă o soluţie sustenabilă pe termen lung, decizia punând mare presiune pe fermieri şi producători
Reprezentanţii Friesland Campina România, producătorul lactatelor Napolact, unul dintre cele mai importante branduri româneşti din sector, spun că datele preliminare disponibile pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania Carmolimp din Braşov lansează micii ”Litălşi” pe Broadway, în cadrul Zilei României la New York, pe 16 iunie
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation”: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 grame
- Kosarom, activ în industria cărnii, vrea să facă economii cu ajutorul soarelui şi investeşte 5,5 mil. euro în panouri fotovoltaice pentru eficienţă energetică
- Afaceri de la Zero. Sorin Vlad, de meserie chimist şi fost antreprenor în industria aparatelor medicale, s-a reorientat către domeniul cafelei de specialitate şi a deschis cafeneaua Coffeepedia în toamna anului trecut
- Producătorul de ingrediente Solina: Începutul lui 2024 nu este încurajator din punct de vedere al consumului. Compensăm prin dezvoltarea portofoliului