Ruxandra Târlescu, PwC: Consumatorii sunt pesimişti în privinţa evoluţiei preţurilor în următoarele şase luni, anticipând o continuare a scumpirilor, dar totuşi îşi propun să aloce sume mai mari pentru alte cheltuieli, cum ar fi renovarea locuinţei şi călătorii
Aproape jumătate (46%) dintre consumatorii din întreaga lume cred că preţurile alimentelor vor continua să crească, procent mai mare decât cel din februarie, când a fost de 42%, potrivit...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
- Adrian Câzu, Benvenuti: Există producători italieni care au închis fabricile din România şi le-au mutat în ţări unde costul salarial e mai mic
- Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
- Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul trecut cu un volum de vânzări de 300 de milioane de lei. Chicco, brandul de produse pentru copii, trece pe o altă firmă
- Angelli Spumante & Aperitive, la un pas de afaceri de 16 mil. euro în 2023