Ruxandra Târlescu, PwC: Consumatorii sunt pesimişti în privinţa evoluţiei preţurilor în următoarele şase luni, anticipând o continuare a scumpirilor, dar totuşi îşi propun să aloce sume mai mari pentru alte cheltuieli, cum ar fi renovarea locuinţei şi călătorii

Aproape jumătate (46%) dintre consumatorii din întreaga lume cred că preţurile alimentelor vor continua să crească, procent mai mare decât cel din februarie, când a fost de 42%, potrivit...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.