Interviu. Cătălin Crânguş, country manager al Haleon România (fosta GSK Consumer Healthcare): România este cea mai mare ţară din cluster pentru grup, livrează 11% din vânzările totale, este foarte bine văzută. Haleon România a generat în 2022 afaceri de 64 milioane de lire sterline, echivalentul a 372 milioane de lei, după o creştere de 19% faţă de anul precedent.
♦ Haleon s-a desprins în 2022 de gigatul farma britanic GSK, devenind o companie independentă, listată la bursă, care activează în zona de consumer healthcare ♦ ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
- Adrian Câzu, Benvenuti: Există producători italieni care au închis fabricile din România şi le-au mutat în ţări unde costul salarial e mai mic
- Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
- Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 de milioane de lei. Chicco, brandul de produse pentru copii, trece pe o altă firmă
- Angelli Spumante & Aperitive, la un pas de afaceri de 16 mil. euro în 2023. 8,6 mil. lei a fost în 2023 profitul net al Angelli Spumante & Aperitive