Interviu. Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Consumatorul e mai cumpătat în achiziţia de alimente, iar la produse nealimentare există o scădere. Dacă nu avem grijă de consum, vom avea provocări şi mai mari. Metro România a obţinut anul trecut afaceri de 9,4 mld. lei, cu 28,3% mai mari decât în 2021

♦ Este al doilea cel mai alert ritm de creştere din comerţul modern şi este un avans like for like, dat fiind că grupul nu a deschis magazine noi ♦ Metro este activ pe segmentul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.