ANALIZĂ ZF. O poartă de dezvoltare pentru producătorii de cartofi: românii consumă chipsuri de peste 1,9 mld. lei, iar o parte sunt produse din cartofi româneşti. Care este totpul celor mai vândute branduri de chipsuri

♦ Cei mai mari doi producători de chipsuri, Star Foods EM (PepsiCo) şi Intersnack, colaborează cu fermieri locali, în timp ce alte branduri realizează chipsurile din granule de cartofi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.