Adrian Mihai, CEO al FAN Courier: Este greu să găsim oameni, doar cu adusul manipulanţilor din Buzău, Alexandria, Piteşti cheltuim 2 mil. de lei pe transport. Bucureşti generează 55% din volumele transportate
Adrian Mihai, CEO al FAN Courier, liderul pieţei de curierat, spune că provocarea este găsirea manipulanţilor care să lucreze în Bucureşti, doar cu transportul angajaţilor aduşi din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Surse: gigantul auto chinez BYD amână producţia în masă de la uzina din Ungaria şi va fabrica mai puţine maşini electrice
- Minth din China investeşte în două noi fabrici de componente auto în Serbia
- China exportă un model nou de producţie, extrem de eficient, bazat pe automatizare, AI şi optimizare industrială ghidată de stat. Vor putea ţine pasul firmele din Europa, SUA şi alte părţi?
- În ce ţară trăim! Un simbol al neputinţei de a întreţine. Gara de Nord din Bucureşti, un loc prins între reclame la alcool şi sucuri pline de zahăr, un bazar improvizat, oameni ai străzii care dorm pe scaunele puţine şi un amestec de mirosuri greu de supo
- Pagina verde. Capitala vrea să devină un „oraş verde“ până în 2040. Costul? 6,1 miliarde de euro. În prezent, Bucureştiul este a doua cea mai poluată capitală din Uniunea Europeană