Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: În 2022 businessul a urcat la peste 100 mil. euro, dar în 2023 piaţa locală se confruntă cu un declin al consumului
♦ Cel mai rău scenariu pentru 2023 în opinia şefului FrieslandCampina România implică menţinerea nivelului actual al pieţei lactatelor pe întreg parcursul anului ♦ Scăderea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
- Adrian Câzu, Benvenuti: Există producători italieni care au închis fabricile din România şi le-au mutat în ţări unde costul salarial e mai mic
- Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul 2023 cu un volum de vânzări de 300 de milioane de lei. Chicco, brandul de produse pentru copii, trece pe o altă firmă
- Angelli Spumante & Aperitive, la un pas de afaceri de 16 mil. euro în 2023. 8,6 mil. lei a fost în 2023 profitul net al Angelli Spumante & Aperitive
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ionela Rădescu şi-a deschis primul business în concediul maternal prin care închiriază tobogane şi oferă diverse servicii pentru organizarea petrecerilor de copii