Provocarea supremă a industriei alimentare este să arate ca în Franţa: miza cea mare e intrarea în bucătăria formării preţului laptelui
În România, preţul unui litru de lapte porneşte de la 2 lei la fermier şi ajunge până la 10 lei pe raftul supermarketului sau hipermarketului, de unde îl cumpără majoritatea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ANUAR ZF Top 100 companii antreprenoriale
- Top 100 companii antreprenoriale: Există capacitate financiară la marile firme antreprenoriale pentru a susţine cercetarea şi producţia prin investiţii pe termen lung. E timpul să treacă la inovaţie
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Banca austriacă Raiffeisen renunţă la planul de swap de active cu miliardarul rus Oleg Deripaska
- Antreprenori locali. Distribuitorul de băuturi Amigo&Intercost a avut afaceri cu 7% mai mari în 2023, la 560 mil. lei