Piaţa RCA în 2022: 7,47 mld. lei, plus 26%. Euroins, acum în insolvenţă, era liderul pieţei în 2022, cu subscrieri de 2,4 mld. lei, urmat de Groupama şi Allianz-Ţiriac. Prima medie RCA anualizată a ajuns în 2022 la 1.140 lei, în creştere cu 44% faţă de 2021 şi cu 82% faţă de 2020
♦ ASF recunoaşte că majorarea semnificativă a volumului de prime brute subscrise a avut loc pe fondul creşterii preţurilor RCA, având în vedere că numărul de contracte încheiate a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania Florin Cardasim, Codecamp şi Strongbytes: România va fi printre jucătorii importanţi din IT-ul mondial. O să auzim de companii născute aici şi care s-au extins internaţional
- Emil Bituleanu, fost bancher şi autor al cărţii „Am avut noroc“: Pentru a avea disciplină în societate trebuie să ai un sistem de educaţie performant şi bunăstare
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Ana Consulea, Zexe Braserie, despre cum se schimbă comportamentul consumatorilor: Mulţi preferă în continuare produsele clasice, dar cer să fie mai sănătoase
- Andrei Dochia, Marsh Advisory Leader România: Există o deconectare de la viziunea micro la cea macro. Riscul de dezinformare prezent în top 5 riscuri în România nu se regăseşte la nivel global în top 10 riscuri
- Bursă. Transilvania Broker de Asigurare a încheiat primul trimestru din 2024 cu un profit de 0,9 mil. lei, în scădere cu 80% faţă de T1/2023. Afaceri de 25,4 mil. lei, minus 24%