Cătălin Clej, HONOR România: Obiectivul strategic este în continuare să ajungem la o cotă de piaţă de 25% în volum. Acum, în faza de dezvoltare a brandului, ne axăm pe creşterea notorietăţii şi pe penetrarea produselor la nivel naţional. „Încercăm să ajungem în top 3 branduri din România în decurs de un an şi jumătate pe toate segmentele de preţ pe care activăm cu gamele noastre X, N şi Magic.“

Lansat pe piaţa din România în mai 2022, brandul de smart­phone-uri HONOR, achizi­ţionat în noiembrie 2020 de compania chinezească de stat Shenzhen Zhixin New Information Techno­logy de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.