Vânzările Carrefour România în primul trimestru din 2023 au crescut cu aproape 15%, la 638 mil. euro, susţinute de expansiune, dar şi de inflaţie

Grupul francez Carre­four, prezent pe plan local cu peste 400 de magazine sub mai multe formate, şi-a extins reţea­ua din România cu 36 de unităţi în ultimul an (1 aprilie 2022 - 31...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.