Piaţa locală de retail se consolidează la vârf: Cele mai mari şapte bannere de retail din România controlează 58% din vânzările de bunuri FMCG, cu aproape 10 puncte procentuale mai mult decât în 2019

♦ Pe piaţa locală de comerţ cu dominantă alimentară activează reţelele mari, internaţionale (IKA), lanţurile de magazine cu acţionariat local (LKA) şi micile magazine...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.