Retailerul de modă C&A a ajuns la 50 de magazine în România, cu circa zece mai multe decât la începutul pandemiei. Retailerul, activ pe segmentul preţurilor mici, are magazine pe suprafaţă mare, de până la câteva mii de metri pătraţi

Retailerul de modă C&A a ajuns la 50 de magazine offline în România, cu cinci mai multe decât acum doi ani şi cu zece mai multe decât la începutul pandemiei, în 2020. Evoluţia ţine cont...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.