Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Românii cheltuie anual 500 mil. euro pe cumpărături online de bunuri FMCG, dar până la final de 2025 suma va depăşi 1 mld. euro, chiar dacă ritmul de creştere va fi mai temperat. Astăzi, cota de piaţă a comerţului virtual e de 2%, dar se va dubla până la final de 2025

♦ Românii cheltuie anual 25 miliarde de euro pe bunuri de larg consum, alimente, băuturi, produse de îngrijire personală şi îngrijirea locuinţei. Szabolcs Nemes, managing...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.