Tranzacţiile care au schimbat faţa retailului românesc: În România, comerţul cu dominantă alimentară este împărţit între zece reţele străine mari, câteva sute de companii autohtone care au dezvoltat lanţuri de magazine şi alte zeci de mii de mici jucători

♦ ♦ Industria evaluată la 25 mld. euro anual este însă dominată de marile nume internaţionale, care cu 4.000 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount şi proximitate...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.