Nestlé mizează pe o creştere de peste 10% în 2023 şi merge spre al zecelea an de creştere consecutivă a businessului. În 2021, Nestlé România a depăşit pragul de 1,1 miliarde de lei cifră de afaceri

Nestlé România, unul dintre cel mai mari jucători de piaţa de alimente şi băuturi, a avut o creştere a vânzărilor de 21% în ca­drul celor zece divizii de produse, cele mai mari...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.