Julien Munch, CEO-ul Carrefour România: Clienţii sunt mai prudenţi în achiziţii şi se orientează mai mult către mărci private. Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări cu TVA de 2,6 mld. euro

♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.