Marian Gogu, directorul general al KFC România: Vedem o migrare a consumatorilor dinspre restaurantele à la carte către cele de tip fast-food. Oamenii sunt atenţi la modul în care îşi cheltuie banii. În 2022, compania care operează reţeaua de restaurante KFC a obţinut vânzări de 950 mil. lei, plus 29%

♦ Brandul KFC, prezent pe plan local în sistem de franciză, adus de Sphera Franchise Group în 1997, a ajuns la 100 de restaurante în România ♦  Avansul like for like, fără...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.