Analiză ZF. Brandul Kinder are peste 95% din piaţa de ciocolată cu jucării, un segment care se apropie de vânzări de 10 mil. euro. Segmentul de pachete cu ciocolată şi jucării este unul mic în piaţa totală de ciocolată şi dulciuri pe bază de ciocolată, care depăşeşte 2,5 mld. lei anual

Kinder, brand al grupului ita­lian Ferrero, a fost în 2022 cel mai vândut produs din categoria de pachete cu ciocolată şi jucă­rii, având 95% din piaţă, arată datele companiei de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.