Interviu. Josephine Payne, Ford Otosan România: Vom fi prima uzină care produce atât autoturisme, cât şi vehicule comerciale Ford cu motoare convenţionale, dar şi electrice. Logistica rămâne principala provocare a uzinei de la Craiova odată cu creşterea capacităţii de producţie de la 250.000 la 272.000 odată cu noile modele
♦ Aglomeraţia din portul Constanţa cauzată de exporturile de cereale dinspre Ucraina, progresul foarte lent al investiţiilor în infrastructura feroviară şi lipsa autostrăzilor din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BAAR: În perioada 2020-2023, se observă o creştere medie de 36%, respectiv de 21% în 2023 faţă de 2022 a costurilor medii cu ora de manoperă pentru reparaţiile auto
- Americanii vor tarife mai mari pe uleiul de gătit uzat importat din China
- Ungaria îşi accelerează industria maşinilor electrice, însă au apărut primele blocaje îngrijorătoare. Primul domino ar putea fi fabrica de baterii a gigantului sud-coreean SK On
- Viitorul poştei poloneze, în balanţă
- Pentru că le consideră o ameninţare pentru comercianţii polonezi şi europeni, Polonia a luat în colimator Temu, Shein şi alte platforme de comerţ online din China. Dar tot pe baza lor îşi clădeşte viitorul Aeroportul Budapesta