ZF Live. Dragoş Fundulea, e-mobility advisor, Roland Berger: În acest moment, suntem la 0,5% maşini electrice în totalul parcului auto din România. Probabil vom ajunge, în 5-10 ani, ca circa 5-10% din parc să fie electric şi plug-in
♦ În 2022, s-au înmatriculat mai multe vehicule electrice decât în ultimii 4-5 ani cumulat, adică peste 11.000 de autoturisme noi.
În România, pe străzi, astăzi circulă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 18 ani de creştere economică sub umbrela UE: România şi-a triplat PIB-ul, şi-a crescut de patru ori salariul mediu net şi de şase ori salariul minim, a făcut 1.000 de kilometri de autostradă şi a absorbit aproape 100 mld. euro din fonduri UE
- Roxana Capătă, Ford: Trebuie identificate soluţii pentru electrificarea flotelor IMM-urilor, dar şi ale marilor companii. Puma Gen-E va fi un vector de creştere
- Prima maşină zburătoare autohtonă a Turciei „decolează“
- Gigantul auto chinezesc îşi schimbă strategia în ceea ce priveşte fabricile europene
- Cine pariază pe chinezii de la BYD în România: Ţiriac Auto în Bucureşti şi Cluj, Plus Auto la Craiova. Ţiriac Auto a semnat şi cu sud-coreenii de la KGM