Cosmin Bujdei şi Antonio Ursache, doi buni prieteni cu experienţă în HoReCa, au deschis anul trecut restaurantul Gyroserie, un business prin care şi-au propus să păstreze autenticitatea bucătăriei greceşti şi care a ajuns la afaceri de două milioane euro

Proiectul lor este gândit ca un business exclusiv pentru delivery, însă are şi trei spaţii fizice în Capitală, în sectoarele 1, 2 şi 3, unde sunt preparate produsele, iar prin Tazz...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.