Analiză ZF. Comportamentul de consum se schimbă, românii caută preţuri cât mai mici. Discounterii vor ajunge să mănânce 27% din vânzările din comerţul alimentar până în 2027. România este piaţa cu cea mai mare creştere anuală a segmentului

♦ În 2022, reţelele cu profil de discount aveau o cotă de piaţă de 18,8% în România, a doua cea mai mică după Franţa, conform companiei de cercetare de piaţă IGD ♦ Pe acest...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.