Camelia Ene, CEO MOL Romania: Vrem să ieşim de sub contextul unui retailer de carburant şi să fim un retailer de produse de larg consum; dezvoltăm şi zona de private label
Strategia grupului MOL până în 2030 prevede creşterea diviziei de consumer service şi transformarea diviziei de retail într-un retailer de produse de larg consum, cu accent mare pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Logiscool România are noi acţionari: partenerii de franciză din Cluj şi Timişoara preiau 20% din companie
- Distribuitorii de case de marcat avertizează: Trecerea la "case de marcat virtuale" riscă să transforme fiscalitatea într-un experiment cu mize bugetare majore
- Inspectorii antifraudă au verificat trei complexuri comerciale şi logistice din Bucureşti şi Ilfov, de unde au confiscat bani şi bunuri de 18 mil.elei şi am aplicat amenzi de 3 mil.lei
- 5 to go estimează un avans de 18% al cifrei de afaceri în 2025, până la 65 mil. euro. Radu Savopol, cofondator: Am continuat dezvoltarea conform planificării, am ajuns la 720 locaţii şi încheiem un an solid
- Puratos, producător de ingrediente pentru cofetărie, vrea să-şi dubleze businessul până în 2030, la 100 mil. euro