Camelia Ene, CEO MOL Romania: Vrem să ieşim de sub contextul unui retailer de carburant şi să fim un retailer de produse de larg consum; dezvoltăm şi zona de private label
Strategia grupului MOL până în 2030 prevede creşterea diviziei de consumer service şi transformarea diviziei de retail într-un retailer de produse de larg consum, cu accent mare pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Topul celor mai mari 30 de insolvenţe din 2025. Fabrica de măşti şi combinezoane Techtex, lanţul de restaurante La Plăcinte şi reţeaua de clinici Medcenter, între cele mai importante intrări în incapacitate de plată din acest an
- Business sportiv. Care este următorul pas pentru industria locală de producţie a bicicletor, printre cele mai mari din Europa? Pentru a trece la nivelul următor este nevoie de atragerea producătorilor de componente. „Nu putem concura cu Asia, dar putem at
- România nu mai are presă scrisă, dar cum să aibă dacă nu există puncte de vânzare pentru ziare şi reviste? Robert Negoiţă, primarul sectorului 3: Vom elimina chioşcurile de presă, nu e nevoie de presă scrisă în România. Primesc mii de cereri, dar se bloch
- Industria berii din Polonia, sub presiune
- Divizia din Germania a Pepco intră în faliment