Camelia Ene, CEO MOL Romania: Vrem să ieşim de sub contextul unui retailer de carburant şi să fim un retailer de produse de larg consum; dezvoltăm şi zona de private label
Strategia grupului MOL până în 2030 prevede creşterea diviziei de consumer service şi transformarea diviziei de retail într-un retailer de produse de larg consum, cu accent mare pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum transformă scrumbia, produs cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP), Satul Pescăresc din Tulcea în magnet pentru turişti? Festivalul „Scrumbii de Rusalii” din Tulcea, cu 18 producători, aşteptă 6.000-8.000 de vizitatori, aproape dublu faţă de prima ed
- Analiză Radiografia pieţei de FMCG în primele luni din 2025. Magazinele de tip discount câştigă teren, în timp ce hipermarketurile şi proximitatea modernă pierd cotă de piaţă într-o perioadă în care preţurile cresc accelerat
- Actorii din HoReCa se vaită că o majorare a TVA se va duce în preţul plătit de client: În final, nu am mai avea pe cine să servim în restaurante. În Germania, când TVA în sector a crescut de la 7 la 19%, preţurile au urcat cu 6,5%
- Câte lozinci mai suportă agricultura românească? Cum se discută viitorul agriculturii între marii fermieri şi marii retaileri, fără procesatorii care pot rezolva deficitul comercial agroalimentar de 5 miliarde de euro
- Prodlacta revine în top 10 producători de lactate după un an de cumpănă: afaceri în creştere cu 19% în 2024, dar profit înjumătăţit