Afacerile grupului italian De’Longhi au scăzut anul trecut cu 2%, trase în jos de Europa, unde doar Polonia şi Ungaria au fost pe plus. România face parte, la fel ca Polonia şi Ungaria, din regiunea Europei de Nord-Est
♦ La nivel de regiune per ansamblu, vânzările au scăzut cel mai mult din toată lumea, cu 12,8%.
Grupul italian De’Longhi, activ pe plan local în producţia şi distribuţia de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Donici, Artesana Tecuci: „E foarte bine că există programe care ajută oamenii să se reintegreze pe piaţa muncii. Dar unde găseşti oameni care au lucrat o viaţă în siderurgie să vină să lucreze într-o fabrică de brânzeturi?“
- C&A deschide patru magazine în 2024. „Avem în plan să extindem reţeaua“
- Lidl: Românii sunt dispuşi să călătorească distanţe mai mari sau să se abată de la rutele obişnuite pentru a beneficia de preţuri mai avantajoase
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Câte bordeie, atâtea obiceie: „Cred că plasticul nu îl poţi evita în viaţa de zi cu zi, dar măcar poţi încerca să reciclezi o parte din el“