Antreprenori locali. Radu Timiş Jr, Cris-Tim: Pe viitor, vrem să intrăm pe noi pieţe precum Africa, Asia sau Orientul Mijlociu. Ţintim retailul modern cu brandul propriu
Grupul Cris-Tim, una dintre principalele afaceri româneşti din sectorul alimentar, cu activitate în producţia de mezeluri, lactate, ready meal, vinuri, dar cu prezenţă şi în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii au găsit o alternativă „de post“ pentru a-şi păstra tradiţia de a mânca mici de 1 Mai, sărbătoare ce are loc înaintea Paştelui: micul vegan devine vedeta zilei
- Arthur Rădulescu, MerchantPro: Vom ajunge să căutăm să cumpărăm şi pe ChatGPT
- Afaceri de la Zero. Irina Vlădescu şi Vlad Ştefănescu au transformat pasiunea lor comună pentru cafea într-un business şi au deschis Bean To Cup, o cafenea de specialitate în care servesc propriul brand de cafea
- Revoluţia „verde“ de Ziua Muncii: cum a ajuns micul vegan să câştige teren în lupta contra micilor din carne, categorie unde vânzările sunt estimate la 40 mil. euro doar de 1 Mai
- F64, liderul pieţei de retail specializat foto-video- audio, afaceri de peste 150 mil. lei în 2023, plus 10%