VIDEO. Interviu exclusiv ZF. De ce pariază Vodafone România pe EasyTech, un nou format de magazine? Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România: Trăim într-o lume „omnichannel“, comerţul tradiţional nu dispare; e greşit să împingi clienţii cu forţa în online
♦ „Indiferent de ce se întâmplă în macroeconomie şi în industria noastră, imaginea noastră pe principalele artere comerciale este o componentă importantă a ceea ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania chinezească Fiberhome îşi va stabili cea mai mare bază din Europa în Ungaria
- Guvernul francez vrea să cumpere active ale Atos
- Garanti BBVA lansează chatbot-ul GIA, pentru a facilita interacţiunea cu clienţii
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 28 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Style DNA: Fashion AI Stylist