Studiu: Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, nivel apropiat de cel din 2021, dar numărul de tranzacţii a crescut
Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind uşor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de euro),...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din economiile est-europene a primit forţe proaspete şi a reînceput să urce. Banca centrală a Poloniei şi-a luat gândul de la a reduce dobânzile anul acesta. Colegele din Ungaria şi Cehia vor frâna scăderile
- ZF Retail Summit 2024. „Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum“. România rămâne o destinaţie atractivă pentru investitorii străini. Piaţa locală este într-un moment de evoluţie, există
- Grafic: Top 20 companii cu capital american dupa cifra de afaceri în 2022
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Ana Consulea, Zexe Braserie, despre cum se schimbă comportamentul consumatorilor: Mulţi preferă în continuare produsele clasice, dar cer să fie mai sănătoase
- Antreprenori locali. Scădere de 15% în vânzările magazinelor de bricolaj Artsani din Prahova. Numărul de angajaţi şi profitul au ajuns la minimul ultimului deceniu