Studiu: Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, nivel apropiat de cel din 2021, dar numărul de tranzacţii a crescut

Vânzările din sectorul de e-commerce românesc au atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind uşor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de euro),...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.