Sfârşitul hipermarketului în marile oraşe? Proprietarii mallurilor le cer hipermarketurilor să-şi reducă din suprafaţă pentru a creşte numărul magazinelor. Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia: „Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja“

Magazine de proximitate, de discount, supermarketuri online, supermarketuri offline - clienţii marilor oraşe au la dispoziţie tot mai multe alternative pentru cumpărăturile de zi cu zi....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.