Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: În ultimii ani se observă un interes mai accelerat pentru dezvoltarea de branduri puternice cu potenţial de expansiune internaţională. Avem nevoie şi de branduri româneşti de produs puternice, adică de export, care să susţină economia de mâine
♦ Printre cele mai cunoscute proiecte ale agenţiei se numără rafinarea identităţii vizuale a BNR, a ASE, a Teilor şi a Alexandrion Group.
Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ambasadoarea SUA la Bucureşti: România devine mai stabilă, mai transparentă şi mai predictibilă pentru investitori. Aderarea la OECD va fi un mare salt înainte. Cine are viză de America să vină să şi-o reînnoiască chiar dacă este luată anul trecut.
- Ungaria şi China încheie un acord de cooperare în industria filmului
- Semnal dur de la Transelectrica. George Vişan, directorul direcţiei pieţe de energie: Să nu trecem de la măsurile menite să protejeze consumatorii la cele care vizează salvarea producătorilor de energie. Transelectrica are rolul esenţial de „dirijor“ al î
- Analiza Kantar: Cum cresc brandurile. Ce rol are diferenţierea mărcilor atunci când companiile stabilesc preturile
- Laura Spătaru, Director Vânzări Consumer Business Unit, Vodafone România: Anul trecut, am făcut investiţii de 4 milioane euro în remodelarea reţelei de retail şi am reamenajat 36 de magazine