ANALIZĂ ZF. Producem tot mai puţin lapte, importăm tot mai mult. Cum a ajuns România, una dintre cele mai sărace ţări din UE, să aibă cel mai scump lapte? Un litru de lapte costă 1,2 euro în Franţa şi Belgia, faţă de 1,45 euro în România
♦ Pentru a exista o bază de comparaţie corectă, ZF a încercat să ia acelaşi produs în toate ţările, este vorba de marca privată Carrefour Classic, lapte proaspăt integral ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Ce s-a întâmplat cu industria alimentară, de băuturi şi tutun în 2024?
- Grafic: Cât se investeşte în comerţ şi cât în industria alimentară
- Creştere dramatică a falimentelor magazinelor mici în Germania
- Americanii iau cu asalt magazinele cu preţuri reduse pe fondul crizei accesibilităţii
- Câte produse „made in Romania“ sunt de fapt în marile magazine? Noile date de la Consiliul Concurenţei contrazic informaţiile de la Ministerul Agriculturii şi chiar pe cele de la Concurenţă de acum nici un an