Iustinian Belghir, general manager Glovo România: Businessul Glovo în România a crescut cu 45% în 2022, iar valoarea tranzacţionată a fost de 430 mil. Euro
♦ „Comenzile de produse de la supermarketurile partenere au crescut cu 111% în 2022 faţă de anul 2021, iar circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puţin o comandă de la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Orange lansează soluţii de Wi-Fi 7 pentru business-urile din România, în oraşele mari. Florin Popa, B2B Director: “Noua versiune a serviciului este un mare pas în faţă în termeni nu doar de viteză şi stabilitate, ci şi de aplicabilitate în cele mai solici
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 11 mai 2025
- Aplicaţia zilei: ABC & Math for kids
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Rapydv