Vincent Arnault, merchandise & supply chain director, Carrefour România: Vedem un potenţial mare de dezvoltare în categoria de fructe şi legume. Aici, fermierii care se asociază într-o formă de cooperativă sunt cei mai „protejaţi“ de intemperiile pieţei

Carrefour România, unul dintre prin­cipalii jucători din retail, cu o cifră de afaceri de 2,6 miliarde de euro în 2022 şi o reţea de peste 400 de magazine din toate formatele deschise la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.